Новини        04 Грудня 2017        564      

Останні заняття «Школи клубного менеджменту» 2017 року

Завершується 2017 рік. Для «Школи клубного менеджменту» також настає час підвести підсумки річної роботи. Між тим, куратор проекту, заступник директора Миколаївського обласного центру народної творчості Тетяна Нестерова наприкінці року провела для «клубників» Врадіївщини, Кривоозерщини та Доманівщини ще декілька корисних зустрічей. Більше про все — далі.

Вдалий старт

Головним завданням навчального року проекту «Школа клубного менеджменту-2017» була допомога працівникам клубних закладів області перейти на нові форми й методи роботи в умовах реформування сфери культури. Це був старт тривалого проекту, автором якого є директор Миколаївського обласного центру народної творчості, заслужена артистка України Наталія Баштова, а куратором-розробником — заступник директора МОЦНТ та КОР Тетяна Нестерова. Для колег, які сьогодні працюють у районних, сільських, міських клубних закладах, була розроблена перспективна навчальна програма щодо ведення нормативно-правової бази, запровадження нових форм роботи в умовах децентралізації. Окремий акцент ставився на організації роботи закладів культури в новоутворених об’єднаних територіальних громадах. Загалом, протягом року заняття в «Школі клубного менеджменту відбулися у 12 районах, надавалися консультації 7 громадам. 248 працівників клубних закладів отримали корисні знання під час занять.

«Школа клубного менеджменту» у Врадіївському, Доманівському, Кривоозерському районах

29 та 30 листопада, а також 1 грудня відбулися останні в цьому році заняття в «Школі клубного менеджменту», під час яких підвищували свою кваліфікацію 68 працівників закладів клубного типу з Врадіївського, Доманівського, Кривоозерського районів. Цього разу Тетяна Нестерова зробила акцент на навчанні сільських «клубників», які не мають профільної освіти.

Були розглянуті питання:

  • реалізація державної культурної політики в клубних заходах;
  • стратегія співпраці клубного закладу з місцевою громадою;
  • основні вимоги до планування, ведення документації;
  • відмінність звітів за 2017 рік для сільських і районних клубних закладів: статистичного та аналітичного.

Висновки та зміни

З огляду на підсумки останніх зустрічей, а також аналізуючи роботу проекту «Школа клубного менеджменту» протягом усього 2017 року, можна визначити проблеми, які проявилися під час занять:

  • відсутність фахової освіти в керівників клубних закладів, переважно в сільській місцевості, від цього неправильне та обмежене ведення документації: планування, обліку, звіту;
  • відсутність знань із підготовки та надання фінансової документації: правил складання та оформлення кошторису;
  • незнання своїх прав і обов’язків;
  • соціальна незахищеність клубних працівників;
  • відсутність співпраці з органами місцевого самоврядування тощо.

Протягом занять у «Школі клубного менеджменту» учасники проекту отримали рекомендації щодо усунення проблем, ознайомлені з нормативно-правовою базою роботи клубного закладу, згідно з останніми нововведеннями в законодавчій базі України. Тісна співпраця Миколаївського обласного центру народної творчості з відділами та секторами культури районних і сільських будинків культури проявила позитивні зрушення, які допомогли зберегти місцевий кадровий потенціал, налагодити співпрацю на адміністративному рівні, організувати заходи з підвищення професійного, творчого рівня працівників і аматорів. Грамотний підхід до роботи культпрацівника сьогодні значно підвищує престиж професії, а це дає надію на оновлення, осучаснення та вихід сфери національної культури на нові обрії.

Наступного року «Школа клубного менеджменту» також готує для колег багато пізнавальної та корисної інформації. У 2018 заняття будуть присвячені організації роботи закладів культури в нових об’єднаних територіальних громадах Миколаївщини. До зустрічі!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: